Well, I had a shitty day yesterday

Var hos läkaren, fick höra rätt kassa nyheter. Inte de värsta man kan få, men inte direkt så man är glad. (orkar inte skriva här exakt vad det gäller. folk behöver inte veta. om nån undrar, så kan jag ju skriva till er personligen.)
Gick och gav blodprovet idag. 6 burkar. De hittade inte min ven som vanligt, så fick smärtpaj. Hatar nålar.
Nåväl.
 
Såg just på Alice in Wonderland. Kände att jag behövde fly till en vacker plats för en stund. Det fungerade. Men nu är man tillbaka här igen.
 
En annan sak, hormoner; vilket jävla påhitt. Am I right or what, ladies? Så jävla leds.
Har inte så mycket mer att säga förutom gnäll och tycka synd om mig själv - så det är lika man håller käft och letar efter sin styrka igen. Dags för en renande dusch, filosofiska tankar, nya styrkor och krafter.
Jo,    Om någon råkar hålla på en magisk, bra, tänkande film/tvserie så tipsa mig gärna. Har sett klart alla avsnitt av Misfits och känner att jag behöver nånting nytt. The Vampire Diaries kommer bara en gång i veckan, lika så The Big Bang theory. SKINS kommer först till våren. Tuffa tider för en film/tv-beroende som jag. Får nöja mig med Dexter på eftermiddagarna med Johan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

once upon a time? :>

Svar: kollade på den ett tag, men den blev lite för.. barnslig så jag lade av :P
Cindy

2013-02-06 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0