LÉ SICK CHICK

Jo, så atte, jag blev sjukskriven en vecka till. Andra veckan nu då. Kanske blir friskare snabbare, men yeah, läkaren intygar en vecka till. Skönt, men inte skönt om ni förstår. Men jag är nöjd. Skönt att vara hemma å så, gråta lite för sig själv. haha, nämen fast jo. Hårda tider, men idag fick jag en glimt av en bra känsla. En glädjande känsla. Det är ett bra steg framåt. Bara att fortsätta så här då så är jag tillbaka snart.
 
Det här blir ett par dyra månader jag kommit på. I och med min nya diagnos, lär jag få köpa in en massa dyra ting. Det känns tungt faktiskt, att veta. Pengarna finns ju så klart, men man hade velat spendera det på nånting annat. Nån som känner sig lite sugen på välgörenhet och ge mig lite cash????I said prettyplease.
 
Ärligt talat så vet jag inte hur många filmer jag har sett under den här tiden. Helt sjukt många skulle jag gissa på. Idag såg jag på Tron. Den var bättre än jag trodde, och intressant gjord. Jepp, Jag gillade den. Nu väntar snart Sin City. Sen finns det också nya avsnittet av The Walking Dead som jag väntat på sen typ.. november. JAGHARLÄNGTATSÅMYCKET.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0