'it's a force field'

Åh, det kändes så otroligt skönt och bekvämt att ha sitt eget löpband hemma. Direkt efter jobbet medan man fortfarande är igång - upp på bandet och träna lite, sen göra lite ryggövningar. På med musik eller tv. Helt otroligt skönt. Lätt värt pengarna.
Har börjat kolla på American Horror Story. Jag hade inte direkt höga förhoppningar på den, men faktiskt var den väldigt bra. Jag gillar den. Väldigt psykgalen och blodigt, precis som jag gillar det.
 
För övrigt känns det som att jag har hittat mig själv igen. Det känns bra. Man vet att man hittat sig själv när man stannar upp och bara ler åt tanken. (Skrev nånting annat här men tror inte folk hade tagit det så bra så struntaidetniläsareee) MEN - im back.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0