Hello, Im crazy. Who are you?

Nå, var ute en sväng igår. Drack ett glas rom och cola, och två öl. Jag har bakis. Det är sjukt. Det är absolut ingenting. Och när jag kom hem vinglade jag runt. Full -     på två öl. insane. Men så går det när jag har undvikit alkohol ett bra tag nu. När man väl dricker, och dessutom inte ätit så mycket, så är det bara så att man blir snabbare påverkad. Sucks.
Idag blir det att bara ta det lugnt. Ska kolla en massa film. Dra på konka och köpa salladstillbehör å grejjer, och äta en nyttig mumsig grejj till filmerna. Även om jag är sjukt sugen på sipsi. Det är ett bra tag sedan sist.. iloveyouchips
 
ööh, har på senaste tiden haft sjuka drömmar. Det känns som att alla drömmarna är verkliga, och att de har hänt. Det fuckar upp mitt huvud rätt rejält. Inatt drömde jag att en blodåder sprack i min fot och det flög blod överallt. Och att mitt sjukintyg inte godkändes av min chef så jag inte fick betalt för en hel vecka. Och det fortsätter. Jag tror att det har hänt. Och jag får ibland påminna mig själv om att det inte var sant, men ibland har jag svårt att förstå haha... insaneinthemembrain

Nu väntar jag in Klaggen som ska komma på en kopp kaffe.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0