"If you are at peace, you are living in the present." - Lao Tzu

Idag har jag känt mig väldigt nöjd med mig själv.
Slagit eget personligt rekord i träning 1hkondition +15min rygg/mage. Blev över 5km att gå/jogga. Jag har nog aldrig varit så där duktig. Det här ryggproblemet jag fick, kanske var en bra sak trots allt. Det var rätt svårt att träna innan, eftersom jag HATARDETSÅOTROLIGTMYCKET.. men när jag gör det för att jag ska bli starkare i rygg och mage, så min rygg inte havererar, så känns det som en bättre motivation än endast för utseendet. Så att säga.
 
Imorgon tänkte jag sola solarium för första gången. Jag, som alltid undvikit solen. jepp. Jag vill inte att jag ännu en sommar, ska blända folk med mina oerhört bleka ben - och det skulle inte skada heller att framhäva mina mini magmuskler lite grann, alá sommarkroppCindy. Sen vill man ju också se OK ut när man kommer till Venice Beach i september!! Längtar något så oerhört!
Hade tänkt färga mitt hår också. Även fast jag är riktigt jävla nöjd med färgen som det är nu, men utväxten börjar bli lite väl mycket. Sen när man är naturligt(HOST)blond, så ser det inte så fint ut.
OCH jag började dansa idag igen! Det känns som en evighet sedan. Känna hur kroppen rör sig, känna höfterna vid liv haha. Dansa, det är fan livet. Fick nästan sug att gå och dansa på ferrum igen, det är ett jävligt bra tag sedan man fick den känslan. Jag fyller ju ändå år snart, kanske man satsar på den helgen.. WHO knows.
Oj, vilket positivt inlägg for once. Tror den här semestern bringar lite liv i min själ igen, och inte vara fastkedjad av det monetära systemets måsten hela dagarna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Härligt positivt inlägg :D

2013-04-09 @ 09:55:12
Postat av: Winterdragon

Är du naturligt blond? I never would have guessed! Anyway, kan relatera till det du skrev om träning. Det är fan så mycket bättre motivation att träna för att må bra än för att se bra ut.

Svar: hehe eller hur! mig som blond, det funkar bara inte. jag är född i fel hårfärg.
Cindy

2013-04-12 @ 18:57:23
URL: http://vinterdrake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0