I yearn for something more.

Såg just på kärlek över Atlanten - jag som hatar svensk tv men Vafan, det lät så roligt. Satt och log genom hela programmet, som en tönt. Och nu kittlar det i hela kroppen. Så jag längtar efter äventyr !! Känna livet så bra som det kan bli! Frihet! Nya upplevelser! Träffa nya folk! Fan så jag längtar. Och när jag väl är i USA så pass länge, borde jag våga studera där ensam till nästa vår. Det vore ultimat underbart!!
Nä, eyes on the price nu alltså. Total spar-mode. Tänkte köpa en ny ps3 kontroll typ imorgon, men egentligen, varför? Bättre å spendera det på upplevelser istället.
(Den här tankebanan lär försvinna snart dock, det brukar den göra hahah.)

hoppas på magiska drömmar inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0