BEACHY Cindy

 
Köpte mig mina första träningsskor sedan jag var typ 15år. Det känns bra. Det var DYRT, men det känns bra. Jag har väntat på att hitta ett par som är mörka, och som passar mig mer. De här är vad jag hittade, och är väldigt nöjd. Har redan hunnit träna i dom i 40min, perfa!
Tränade igår i en timma och en kvart, de var tung men skönt det också. Siktar på beach body 2013. Kör iaf 40 situps per dag, det är bättre än inget, tänker jag. Haha.
Idag annars har man färgat håret på klaggen, sen ska jag vidare ikväll och hänga med Erik. Ett tag sedan man haft tid att hänga, så det ska bli kul. Blir att kolla på Anchorman!

Sen en annan rolig grejj, är att jag kanske kan lyckas sälja lite bilder jag tagit. Det känns ju roligt att nån faktiskt gillar mina bilder, och är villig att köpa. En främling som är sugen! Kul va? haha.
Tina och Linus har ju också fått en av mina bilder, (som de skickade en kopia av till mig som tack) sen vill morsan ha samma, samt farsan. Till slut kanske flera vill köpa och jag kan få en extra slant eller två för mitt arbete. Det vore roligt!
Så här ser bilden ut som Tina & Linus fick av mig (och som jag fick kopian av.) Taget typ 2010 (??) i trakterna till Kebnekajse. Det är en renhord också på bilden, men svårt att se från håll. Det är tyg tavla, och Johan har hjälp att spänna upp den till tavla. Om någon är sugen på att köpa, tveka inte att skriva!
 

Kommentarer
Postat av: Winterdragon

Åh herrejävlar vilken vacker bild! Vill ha. o_o Fast jag antar att det kostar lite mer än jag har råd med. Återkommer när jag är rik. ^_^'

2013-04-07 @ 15:55:13
URL: http://vinterdrake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0