and so I was one year older

Nå, var ute tvådagars nu förra helgen. För första gången på... ja jag minns inte ens när. Det finns en anledning till att jag inte är ute två dagar i rad, med min alkoholallergi and all. Det var två bakisar, under samma helg. En till bit av mig dog, osv. Nä, nu får det vara bra för ett tag med det där.
 
Har fått dille på att jag ska köpa nytt kamerahus också helt plötsligt. Jag hade som bara tänkt köpa mig ett nytt objektiv, men huxflux känns det som att jag vill ha ny kamera Också. Så får se. Väntar in objektivet först, men jag är så jävla sugen på en ny. Den verkar underbar.  Jag skulle vilja ha nånting nytt bara. Tre år med min kamera nu, och det känns som dags för en uppgradering.
Men om jag nu skulle byta, skulle någon vara intresserad av mitt kamerahus?
 
Canon Eos 500D kamerahus + 18-55mm objektiv. Två stycken batterier. Laddare. Originalförpackning. 8g+16g minneskort.
Priset går att diskuttera om någon är intresserad. SKRIV.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0