the real Back to the future

Hade en riktigt läskig dröm inatt. Drömde att jag åkte tillbaka i tiden, typ till typ 1990-2000 talet av nån anleding. Jag trodde att någon sattit en förbannelse på mig eller nått. Samma vänner man hade, samma folk, samma ... matteprov...  Alla mina saker som man köpt efter den tiden, var borta. De fanns inte. Och när man frågade folk så var de som ett stort frågetecken själv.
Fick fan panik. Det värsta var att jag var så medveten om allting som hände, så jag trodde det var verkligt.
Jag trodde verkligen att jag aldrig skulle komma tillbaka till nuet, och att jag måste göra om alla skolproven etc. Livrädd. Tiden gick som vanligt i drömmen. Man vaknade, gick till skolan, gick hem, sov etc. När jag vaknade, var jag tvungen att dubbelkolla att min iphone var en 4S. Sen att jag sov i rätta sovrummet. Foxy lever. Jepp, det var en dröm.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Häftig dröm!

2012-09-22 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0