The day after paranormal activity....

Jag sov inte alls inatt. Nepp :)))))) Helt med vilja - NOT. Inte fan kunde jag sova utan att jag somnade till total skräck, vaknade upp livrädd och trodde jag skulle dö konstant under natten. TVn var på hela tiden. Så går det när man är ensam och har sett de läskigaste filmerna ever. Enda filmerna man blir så där rädd för, men jäkla kick iallafall. Ser fram emot 4an!  Och man förstår hela ploten nu för alla filmer, och jag tror jag vet vad 4an kommer handla om. Score Cindy 1 - P.A 0.
 
Ska kila ned till farsan och dricka en liter kaffe, och be han fixa packningen på min bil. Foxy får haka på och leka så hon inte får sina normala damp utbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0