the bullshit that is humhum

Jag är slut konstant. Man känner sig så ouppskattad så man vet inte vad man ska göra. Jag orkar inte slänga på ett leende, jag orkar inte försöka med något. Jag är bara trött. Det här handlar ju då om mitt jobb. Hade tänkt försöka sluta redan idag, då man blivit tillsagd att man inte är värd desto mer. Att man inte behövs etc, så när jag väl sa det att om jag ändå inte behövs kan jag väl sluta nu, då sa han att man behövdes trots allt så jag får inte sluta tidigare än kontraktet säger, vilket är fredag.
Sån jävla förbannad bullshit. Det var en dom som tog hårt på morgonen. Jag mår illa. Huvudvärk. Trött. Nä. Man kanske får sjukskriva sig eller nått. Jag orkar inte med skiten längre. Det är bara några ynka dagar kvar, men det känns olidligt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0