First Day

Jag överlevde, haha. 
Det var helt OK första dagen. Det fanns inte så mycket att göra, eller jo egentligen, men han jag jobbar med var så stressad så jag tror inte han orkade försöka lära mig mitt i allting. Han var trots allt ensam.
Lite små funderingar har man ju över jobbet, men jag ska försöka mitt bästa. Jag kan ju redan artikelnumreringarna på såna lager, hur man prickar av etc, ringer till kunder. Det jag behöver lära mig är deras order system (vilket inte såg så svårt ut.) och antagligen måste jag ta truckkort eller vad det nu än är för maskin. Det skrämmer mig mest. Jag tycker helt enkelt inte om maskiner, och inte när man måste ibland lyfta upp deras varor på deras bil. Jag lär ta sönder nått, eller någons liv. Jag är klumpig, nervös och inte alls bra på nånting om folk tittar på, finns inget jag kan göra åt det faktumen.
Nåväl, det blir nog bra det här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0