fall 2012 #2

Jag drog iväg igen till kyrkogården det första jag gjorde när man vaknade. Solen lös = jag måste ta chansen.
Så, här kommer ett par till från idag. Jag sparar ju dock några så man har att lägga till veckan också. Kul att man får lite nytt att visa! Haha, men glöm inte att kommentera, gott folk. Därför jag tar bilder. Gör jag ett bra jobb, säg det. Gör jag ett kasst jobb, säg det med. Blev själv inte så värst nöjd. De mesta är OK, nån finare här och var. Så jävla svårt att se om man överexponerar nånting när solen lyser.. ångest.
Men nu har ju jag fotat på den här kyrkogården i x antal år. Det tar slut på idéer nu. Måste åka tillbaka till kära Glasnevin Cemetary och fota, hehehhhhh. Hoff. Kärlek vid första ögonkastet.
 
 


Den sista bilden är min mosters man som gick bort i cancer. Får gå och tända ljus åt honom till höstmörkret.

 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vilken fin bild.. Jag måste ta den :)

Svar: hehe :) Kan skicka till din mail. Skicka på facebook, så får du originalet så det blir bra storlek på bilden
Cindy

2012-09-14 @ 10:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0