CUT ME GOOD

Ahhhh drog en random och bad morsan klippa mitt hår. Skönt. Kanske 5-10cm borta eller nått? Var nära att ja klippte page, men nästa gång vågar jag. Eller kanske perfekt till Halloween så jag är mer lik Selene. Who knows.
Skönt iallafall.
Sen pratas det om en sak, men jag känner mig själv, och ni känner mig. Har en tatueringstid jag kanske ska ta. På samma ställe som Johan var till. Men - som sagt. Jag har haft tatueringstid säkert 5ggr och det har inte blivit av. Förutom den där mini men den räknas knappt.
Känns som att jag ska göra den (även om det har gjort det flera gånger innan) men orkar inte riktigt tänka på det. Och man lever ju bara en gång så varför ska man inte, egentligen..
Being me, ångrar jag väl mig hur jag än gör haha!
 
 
bilen är komplett med den snygga skullen från blå faran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0