But a RockNRolla, oh, he is different. Why? Because a real RockNRolla, wants the fucking lot.

 
Lyssnar på soundtracket från filmen RockNRolla som jag såg igår. Jävla va skön rulle. Se den gott folk. Ännu en brilliant filma av Guy Ritche som man måste se.
Håller på att bli snäppet galen föressten. Eftersom att mitt huvud inte är direkt, hälsosamt, så fungerar den speciellt inte när något oroar mig etc. Så nu gör jag allt för att undvika mitt huvud.
 Jag fungerar helt enkelt inte när jag måste trycka ned mina tankar, men det är ibland den enda lösningen. Försöker occupera mig med olika saker idag. Städat rummet. Städat garderoben. Sett 5 avsnitt bigbang theory, nu gör jag en jävla massa matbackar och öser som sagt, soundtracket. Däremot soundtracket gör mig lite mer galen.
 
Johan sa att jag borde ha en hobby för att undvika mitt huvud. Borde kanske sätta mig ned och skriva igen varje gång jag blir så här. Hoff, im a messed up little fucker.
 


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Rock'N'Rolla ja! Hade helt glömt bort den filmen :O. Har bara sett den en gång, för längesedan, när den var ny typ. Måste se om den!

Svar: Den va awesome!
Cindy

2012-09-02 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0