battles and new beginnings

Sov väldigt dåligt, med ännu fler mardrömmar från Paranormal Activity. Den här gången försökte jag gång på gång få bort demonen. Sjukt äckligt var det. Den kom bara tillbaka hela tiden. Till slut lyckades demonen göra sina ritualer klara, så han kom till fysisk form, dvs, då kan man döda på riktigt. Jag drog en gardinstång rätt igenom hjärtat genom hans rygg och han dog - men kom förstås tillbaka igen i nästa dröm. Jag började göra egna saker för att lyckas få bort demonen. Skrek lite bibelsaker man hört i filmer. YOU    SHALL    NOT    PASS!    nä ba skojja, inte från sagan om ringen-saker har jag skrikit. Men allt det där, fear no evil etc snacket. Sen tänkte ja ah men vafan, jag testar få bort han genom att feng shueia rummet med alla glada färger. Typ chakramojäng. Det funkade också, haha. Jävla skit saker. Ah, lite sömn iallafall har man fått. 
Nu börjar nervositeten för det nya jobbet komma. Vad kommer hända? Vad ska man göra? Kommer man trivas? Allt det där jobbiga som är innan man faktiskt har lärt sig arbetet. Men det verkar funka bäst för mig att helt enkelt inte tänka på det, förrän det faktiskt händer. Så, ska göra mitt bästa och sluta tänka tills imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0