Anxiety issues

Hoff hatar det här. Svårt att andas. Känns som att man kvävs. Någon drar hårt runt lungorna. Något kryper i halsen, man vill spy.  Man blir kokhet. Värmen stiger och det blir ännu värre. Ett öppet fönster, eller en snöstorm - inget kan ta bort det oundvikliga. Värsta känslan man kan ha, fördömda ångest attacker. Knappt att se film får mina tankar på annat - och det dumma är att jag innerst inne vet att allt kommer bli bra.
Ändå kan jag inte sluta. Jag hatar ovisshet. Jag vill veta allt på en gång. Men jag är så rädd att saker och ting ska bli som förr, även om jag som sagt vet att det inte kommer bli så. Jag är starkare nu. Jag har tränat mig själv. Jag är redo. Men gamla vanor går inte bort hur mycket jag än är förberedd.
Önskar att jag kunde vara normal...


Kommentarer
Postat av: Chris

try and not worry too much that is out of your hands or control. let go of this, like when on a plane, if it crashes, nothing you can do or assist, you have to ride with it, or the world economy! These examples you cannot change.

How you treat someone else, what you have for dinner, where to go on holiday or study, these are what you can control. x

2012-09-04 @ 09:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0