A dream within a dream

Ah, hade värsta coola dröm  i en dröm.  Väldigt verkligt var det också, man kunde känna allt. Så i drömmen, så vaknade jag, och vaknade upp till min verklighet i sängen liksom, men det var en dröm också! Sen efter det vaknade jag upp i nuet, och kände mig helt fuckad haha. Inte så många bättre känslor än att vakna upp och tänka på Edgar Allan Poes underbara dikt. Jag tycker ni alla ska gå och googla han och läsa lite av hans verk. Just sayin'.
Han är bäst.
 
 
Det är torsdag, bara två dagar sen ledigt över helgen då det blir Paranormal Activity maraton med klaggen. Johan kilar iväg till Stockholm med Anton och ska skejta, bro and bro.
Jag får chilla här med le ghosts och Foxy. Kanske en tripp till Abisko i helg och fotar om man får med sig någon. Så lamt å åka hela vägen själv, även om jag och Misfits skivan skulle öst som aldrig förr.


bild från i vintras, men I kinda look the same och känner mig så där idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0