oh the hate

Igår var jag och såg på Ted med Erik.  Den var bra, härlig, mysig rolig. Jepp, men den där efter-bio känslan som jag älskar, försvann fort pga jävla epabilarna. Ni som är vän med mig på facebook, vet ju vad jag pratar om. Skrev ett hatbrev där till alla epaägare. Jävla plågor för alla. Idioter. Korkade jävlar.
Jag var så arg igår, så jag nästan gick ur min bil för att antingen slå ned ena killen som stod och snackade medan ca 5-10 andra bilar (inklusive jag själv) väntade på att få köra förbi, eller banka sönder deras bil. Jag är lite anger issues när det kommer till köra bil. Mitt försvar hade varit; They deserved it.
 
Jag menar, vem ställer sig där man ska köra bil, parkerar där, går ut för att snacka med den andra epabilen som blockar andra sidan av vägen? Idioter som antagligen inte ens borde leva. De tror seriöst att dom är coola. Det finns inget coolt med såna där töntar. Jag menar, själva parkeringen är ju PRECIS DÄR VID SIDAN OM men de väljer att stå på körbanan! Praktiskt sett alla epabilsägare är töntar. Det är så patetiskt.
Nu hetsar jag upp mig själv igen. Måste fan dra härifrån.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0