Monday

Nå, lirade lite games med Fredrik och drack lite - Det var absolut inte mycket, men min bakis var nog en av de värre för i år. Det kanske har att göra med att jag är lite sjuk också, vet inte. Men jag mår typ illa fortfarande. Sick.
 
Min puls för gårdagen var skyhögt. Den höll sig på över 90 ända tills kvällen. När jag vaknade var den över 100. Inte nice. inte nice.  Just nu ligger den på ----- 82.
 
Nå, det här är Halloween veckan. Om det inte vore för min jävla bakis, så hade jag nog varit gladare. Men det är jag inte. Så himla mycket som måste göras, planeras. Hela min vecka är praktiskt sett planerad, och så har det sett ut ett bra tag. Jag stressar nog helt enkelt för mycket. För många planer. Ska lägga av med det efter den här veckan.
 
Nå dags att göra sig redo. Jag börjar 06:30 hela den här veckan och slutar tidigare. Lätt värt när jag behöver så mycket tid till alla mina planer, haha.
 
 Jo, och jag påminner om min andra sida som jag uttrycker mig mer i bilder.
 
diaryoftheundead.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0