with many sighs, I still manage to keep dancing

Mja, en helt OK arbetsdag, helt klart. Däremot... en massa vind och regn. Jag tänkte när jag gick "vinden är åtminstone inte motvind." - en kort stund senare så vände vinden starkt. Och regnet började falla.
Jag kände min bitterhet växa inuti mig. Off. Misär.
Magen värker. Huvudet värker. Jag gnäller som alltid. Jag ska sluta gnälla. HAH, roligaste jag hört på länge. Jag känner bara för att låsa mig in i ett rum med en massa melankoliska låtar och skriva. Bara några ljus som lyser upp.
- Eller, så vill jag supa mig redigt full och sjunga/dansa och vara med mina fina vänner.

Två helt olika grejjer, och alltid, lika kluven.

Bokat tid hos frisören i Juni. Tatueringstid i Juni (som jag faktiskt tänker göra denna gång. Ärligt.) Min första månad som ensamboende(och som antagligen kommer bo ensam året ut). Dublin nästa vecka. Det är så sjukt mycket nya grejjer som händer det här året. Jag trodde aldrig det här året skulle bli så spännande.

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Sv: Härligt, kul att du gillar.



Jag och min sambo pluggade japanska i Tokyo våren 2010(åkte också till Kyoto) och så var vi där igen i augusti 2011. Hade dock en rundresa planerad under våren då, men blev inte av pga. jordbävningen m.m

2012-05-09 @ 19:54:56
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0