"lets die a little bit"

Dagens citat av Fredrik.

 

Har kommit hem efter en väldigt härlig kväll med Fredrik & Erik. Det blev Blair Witch Project, och thai. De gillade inte BWP, men fuck them. I love it. De som var så rädda att de pratade sig igenom det läskiga = hela filmen ruined. THERE! I SAID IT. Den är mysig som fan om man lever sig in i den. Om man inte gör det är det bara en hög ungdomar som har en kamera och leker lite teater.

 

Vill gärna prata ur mig en massa, medan mitt hjärta slår rekord på slag. Hatar den här rutinen att hjärtklappningarna tickar in sådär på kvällstiden. Aja, jag försöker tänka positivt - andas lugnt - och försöka ta mig igenom natten med stil och bra drömmar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0