I'm a complicated fucker

Har städat igenom lägenheten så det ska vara fint när jag kommer tillbaka från Dublin och ska festa. Main Focus; Part-to-the-Y! Så ingenting ska bara kännas jobbigt när man kommer hem, utan det bara är positiva känslor. Finns inget värre än vara bortrest och komma tillbaka hem till ett smutsigt hus som man måste börja städa på en gång.. >>

Så, det är vad jag pysslat med hittills. Packat också lite grann, och checkat in på flygen imorgon. Vi åker direkt kl 7 med flyget till stockholm, och landar i Dublin ca 18:00. Med mellanlandningar också däremellan, förstås.
Känns sjukt att jag ska åka. Det känns inte som det brukar, vilket är konstigt. Jag har inte hunnit bygga upp känslan så mycket, eftersom jag har haft så mycket annat i tankarna.
Liksom, Japan resan hann jag bygga upp ett helt År innan vi faktiskt åkte, haha. DET kallar jag peppa i god tid.
Det blev att dricka tre drinkar med rom&cola igår, mysigt buzz fick man, även om man gärna hade fortsatt.
Det fick duga helt enkelt. Men Dyrt som fan. Den här sommaren kommer bli jävligt dyr känner jag.
Har aldrig druckit så här mycket, och så här ofta, och gillat det så pass mycket att jag bara vill strunta i allt och lyssna på Born To Die under tiden jag sakta går under. Im a complicated fucker.

 


Kommentarer
Postat av: Chris

Also a sexy fucker!

2012-05-24 @ 11:40:31
URL: http://ramuay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0