eheh

Efter jobbet igår blev vi bjudna över för middag hos Anton. Jävla så gott det var. Han har nog inspirerat mig att köpa en visp så man kan göra egen potatismos - så enkelt, så gott!

Men jag måste säga att inatt sov jag underbart bra. Det tog länge innan jag somnade förstås, men damn it. Jag har vart vampyr, hjälte, galen,pewdie var där och en massa annat awesome inatt. Det kan inte bli mer roliga drömmar.
Vaknade av att en massa män från FAB vandra runt i korridoren och jag blev rätt att jag missat nått meddelande att de ska komma in till lägenheten av någon anledning, men de skulle bara vara hos grannen mittemot mig. Skönt. Men morgonrocken försvann snabbt ifall att de skulle komma in och jag sitter nude in a robe.
Nu blire fika och vad? Jo pewdie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0