BATTLE!.. or not.

Blev utmanad av Mimmi på ett par frågor.

Och mina frågor är:
1. Om du fick anordna en egen festival - vilka band/artister skulle varit dom första du bokade om du fick välja mellan alla som finns och någonsin funnits?
Oj, jag är inte så värst musikperson men de första jag skulle boka vore nog The Misfits eller Rancid.
2. Vad skulle bli titel på din självbiografi?
Le Rum Lover
3. Vilka är dom tre absolut bästa grönsakerna? Motivera!
Gurka, för det är helt enkelt gott till allt. Morötter, för det är as gott och billigt. Plommontomaterna, för de har en mysig grejj att man ställer de i kylen, och varje gång man går förbi köket tar man en eller två. Tradition och mumsigt.
4. Visst är det lite synd att det har slutat tillverkas VHS-filmer?
Klart. Jag som filmsamlare har hur mkt värdefulla filmer som helst på VHS, som jag inte kan spela upp. Useless. Måste köpa om allting, ya bastards.
5. Vilket är det bästa musik-albumet genom tiderna? (Jag vet! Plågsamt!)
Off, jag är sämst på musikalbum. Men jag skulle nog säga typ Edward Scissiorhands soundtracket. Eller, allt väldigt mycket, Danny Elfman.
6. Vilken är din mest bisarra ägodel?
På min vänstra fot kan jag inte få ned två av mina tår när jag kniper foten. Never could. Om det är "ägodel" vettefan, men det var de första weird jag kom på att tänka.
7. Om du skulle få väcka liv i en död person för tjugofyra timmar - vem skulle det vara och vad skulle ni göra?
Edgar Allan Poe, och han får dela med sig sina mörka tankar. OH, eller Vlad Tepes, det hade ju varit något. Eller Elizabeth Bathory, för skojjs skull. Hmmm
8. Hur skulle beskrivningen lyda om du såldes på aktion?
Gamer tjej som är as bra på att laga mat.
9. Vem var du när du var sjutton?
Stort sett samma person som jag är idag, bara mycket mer naiv och idiotisk.
10. Vilket är det coolaste instrumentet att kunna behärska?
Fiol.
11. Frukost eller fredagsmys?
Frukost, för det kan man njuta av varenda dag.

- Och nu ska jag hitta på en massa frågor tillbaka. Huh.
1. Vilken är din favorit filmscen? Beskriv.
2. Katt eller hund?
3. Vart vill du resa nästa gång du åker?
4. För att Du ska känna dig nöjd när du dör (no regrets), vad ska du ha gjort i ditt liv? Nämn tre saker.
5. Favoritfilm of all times?
6. Skulle du betala för att göra inlägg på Facebook?
7. Avskaffa kungen eller inte?
8. Vad fikade du till frukost?
9. Med ett ord, hur skulle du beskriva dig själv?
10. Favorit chips?
11. Coca cola eller pepsi?

UTMANAR VEM SOM ÄN KÄNNER FÖR ATT SVARA. Yah. Men kanske iallafall Hanna, Julia, Felicia, Vestin, Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0