back to work

Jepp, då var det dags för arbete igen.

Tre dagar, sen är jag ledig och redo för Dublin!

Dark Shadows var bra - i det stora hela var den bra. Den kändes inte riktigt som en klassisk Burton, även om man såg att det var hans film, så var handlingen lite skev. Lite.. oberättad. Ofärdig. Den borde ha varit lite längre, och lite mer känsla i det för att den skulle kännas komplett. - Kanske skippa den där varulven också.
Men i det stora hela älskade jag den. Jag gillade att det var en Lätt film, och inte alltför allvarlig, men ändå med en massa mörker i som jag gillar.  Älskade atmosfären genom hela filmen också. Väldigt mysig!
Har beställt den här snyggingen och hoppas att den droppar ned i brevlådan idag eller imorgon. Kunde inte låta bli, den var så snygg.





Kommentarer
Postat av: Clarisse.

Jag köpte denna skönhet igår, dock trillar den av mig:/ Tror det är för att den är så urringad i ryggen.

2012-05-18 @ 04:35:37
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0