Back to Sweden

ah, då var man tillbaka. Ångest är nog det enda bästa ordet för det. Förstås saknar man Foxy & Johan, familj & vänner ofc, men har nog inte mått så bra som i Irland. (Jo, nog har jag det, not gonna tell you when tho, de som läser detta förstår nog antagligen det ändå). Men inte alls till den där mängden.
Jag är sjuk som ett jävla as. Näsan är inte olikt innehållet av en kamels näsa, och jag känner som att jag ska stupa närsomhelst av alla möjliga sjukdomar fysiskt och psykiskt. Samt att jag har ett otroligt lock i öronen som gör ont som i helvete när man flög. och jag kan inte höra nånting. score cindy.


Har tagit ca 600bilder kanske, give or take, så ett par bilder kommer slängas upp så småningom! Antagligen imorgon.
Godnatt and I'll see you on my funeral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0