angry bitch

Den här morgonen har jag känt så många olika känslor inom en halvtimma. Nu är jag på ilska. Jävla fanskap. Önskar jag kunde skriva ut lite ilska här, men antagligen skulle ett visst ego ta illa upp.
LEDS. Det är vad jag är. LEDS på att vara shysst. På att vara en 'bra' människa. Orkar inte ta nå mer skit. Ska bara stänga bort varenda jävel som behandlar mig som skit.
För vet ni vad, egoistiska idioter? Vill ni inte vara shysst mot mig, då behöver jag inte vara det mot er heller.

Det bästa med att jag blivit äldre är att jag blir mer bitter. Jag orkar inte vara shysst om jag får skit av någon. Helt ärligt, brukar det gå nått år innan jag blir leds, för att jag har tålamodet av en jävla.. inte vet jag, kamel i öknen? Fast Dromedarer är ju bättre på det området.. DROMEDAR. Tåladmodet av en dromedar. Men nu, ids jag inte.
Märker jag att nån försöker manipulera mig igen, kommer det fan inte bli enkelt att vinna över mig.

Det som sög var att jag drömde sjukt härliga vampyrdrömmar och gick på ett rus när ja vakna, som sedan byttes ut mot alla andra jävla känslor.

Måste ta och kika lite youtube innan jag sprängs. Distraktioner ftw.
bitch out.

Kommentarer
Postat av: Chris

Shysst!

2012-05-11 @ 10:01:03
URL: http://ramuay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0