the blood tasted just like I remembered

ah, nu kan jag leva igen.
Bakisen är inte så hård som jag hade tänkt mig. Inte så att jag ska ställa mig och hoppa upp å ned anytime soon, men det är helt OK. Legat i sängen hela jävla dagen, sett omkring 5 filmer hittills. Ska nog se kanske en, två till.
Gårdagen var helt perfekt. Öste på, drack inte lika mycket som sist så jag överlevde en hel kväll på krogen. Blev stött på av en, två tjejer, kände mig gammal när jag frågade åldern på en kille och gick därifrån sadfacestyle.
Spelade krona också, och blodet var helt sick. Bara skvättade blod, handen var helt röd plötsligt.
Jag "Wosh titta! Är det ditt blod?! :D "  ... "Nä, det är ju ditt. Titta"  
O.o hehh

ungefär.
Men det var mysigt. Iallfall, det var en lyckad kväll. Mina knogar ser hyffsat köttiga ut just nu. Dansade ungefär nonstop på krogen, och tog inte ens en drink ute. Det vill säga att jag slutade dricka innan tolv - ansvarsfullt eller vad. Trodde jag ju då inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0