temporarily headblocked

Igår bestämde jag mig för att gå till jobbet trots allt - men fick höra att min gammelfarmor gick bort igår. Det är väldigt massa död just nu känns det som.. Och jag vet inte riktigt vilka ord man ska använda. Eller vad man ska göra. Jag känner mig väldigt förvirrad.

Så, jag sjukskrev mig ändå. Har däremot inte sovit desto bättre då jag har yrat om jobb som jag skulle gjort idag om jag vore där.. beroende av jobbet? Ja. Det kan man nästan säga. Så det har känts som att jag varit på jobbet ändå. Huvudet är väldigt tungt av sjukdom, men en kopp vanilj te och honung hoppas jag att det kan fixa på en stund.
Foxy ska också till veterinären idag och ta bort sina stygn. Jag hoppas att allting kommer gå bra. Jag lär inte följa och ta bort dom, då jag kommer snora ned allt, och antagligen gråta för det kommer se ut att göra så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0