SAME OLD SHIT

Vart och fikat med Klaggen - snackat lite bullshit, planerat lite grejjer, jag har väl mer eller mindre tackat JA till heltidsjobb för åtminstone resterande av året, så jag är vuxen nu. Eller nånting sånt?

 

I det stora övriga har jag varit rätt splittrad i tankarna. Samma gamla tankar som gör en sakta galen, men vad ska jag göra. Planerar att supa bort de mesta till den kommande helgen ännu en gång.

- också Varit sjukt leds på människor som är jävliga douchefags och jag vill bara skjuta dom  -  men jag lovar. Jag ska inte. (?)

 

Dagens uppenbarelse;

Jag ska sluta vara så förbannat Naiv. Jag ska bara sluta tro på det bästa i folk och bara lägga ned det där hela å vara så snäll. Ids inte ta skiten nå mer.

Mitt paket från HongKong kom inte idag.. sadface. Ska dit och kika imorrn igen bara ifall att den hunnit ta sig hit. Jag är så ivrig så det finns inte.

 


favorit i repris


Kommentarer
Postat av: Emma

douchebags eller douchefags?

2012-03-22 @ 20:34:19
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0