piggeh pump

Gårdagen var väldigt trevlig som vanligt. Erik kom förbi för lite awesome muvietime och det blev Inception! Fortfarande lika mindblowin' alltså. Det känns bra.
Jag går idag på min 12 arbetsdag i sträck, och sen är det dags för helg och vila. OCH ÖS. Det känns skönt - I fucking made it.
Jag hoppas på en lugn dag, med kaffekopp i handen. Göra några bokningar, hoppas på att träffa de där trevliga folket från igår, och sen sluta och bara chilla. Kanske drar en tripp på stan och köper strumpisar, menne, får väl la se.
Det låter som att det blåser som ett as ute, så jag kanske inte kommer vela gå längre än vad man måste ute.
ps, bara EN ynka produkt kvar innan de kan skicka mitt paket från HONGKONG. hmm, give it now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0