it's freaking Tuesday, people!

Min dröm inatt var inte så awesome. Alla var bara douchebags.

Längtar tills jag kan sova igen så jag får nånting bättre att drömma. Antagligen. Brukar oftast vara nått kasst, sen nästa dags en mardröm, sen kommer nått riktigt jävla awesome, sen en mardröm, sen nått chill.
Mest mardrömmar, yeah. Men de är också rätt sköna.
Snart äre dags för fil å musli - sen vidare till jobbet igen. Lite irriterande saker som måste fixas idag, saker som jag hoppas gjordes igår, och ja. Det känns lite ångest fram tills jag kan komma till datorn och se hur allt står till.
Jag ska nog färga håret idag, för övrigt. Blivit hyffsat urtvättat de där röda så det är mer som brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0