hmpf

Blev lite rom med Fredrik igår kväll. Det var trevligt, men synd att det tog slut så fort. Såg på Mall Cop igår, och den är ju rätt rolig. Nu idag, har jag ångest över en sak som kanske inte är lämplig att skriva till er läsare.
Men en ångest som ni förstår åtminstone. Så mycket vet jag.
Har inte heller kunnat sova så värst bra. Livet har snurrat, törstig som en gnu har jag vart, hjärtklappningar och mer konstiga grejjer. Drömde lite lätt om zombies där nånstans, så lite blod fick jag känna på som har gett mig lite boost denna morgon.

Utöver det blir det 10h jobb om två timmar, och jag hoppas på en problemfri arbetshelg med lätta bokningar. yeahhhh

weekend snacks for work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0