do what you can like a boss, then party like one

aaah tio arbetstimmar - done. Tio h kvar imorgon, sweet, och sedan 5 arbetsdagar till på det, sweet.
Är tillbaka i sängen och lyssnar musik och sjunger Dark Paradise - tänker på bättre tider och njuter av vad som komma skall.

Tror inte att jag har desto mer att berätta för ikväll. Vilken tråkig bloggdag, yep. Men vad ska man skriva om när man bara jobbar, sover, vaknar, jobbar. Jag kan säga att det kom in ett par jätte trevliga folk från Singapor och ville ha turer, jag verkar hittills inte lyckas få in dom på turerna de ville ha, och jag är sadface. Så skulle jag ringa och berätta hur det går, så fick jag inte tag på dom där heller. Ska försöka med deras bokning de första jag gör på morgonen, hoppas att man kan lösa nånting iallafall.
Känns som att man sakta men säkert blir en arbetsnarkoman. Lämnar man jobbet en dag så tänker man fortfarande på jobbet. Som att man måste jobba konstant så man vet att allt går bra. Helt sjukt. Jag, Cindy, den lataste jäveln i världen - beroende på jobb? Nä. Vilken värld har jag hamnat i.


bild från typ förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0