'Crazy people dont know that they are crazy'

Såg på The Help - och den var så bra som alla sagt. Den var underbar. Grät ett par skvättar och ja, fick mig att tänka på livet. Som en lyckad film ska göra. Det finns så mycket som jag önskar att jag kunde berätta. Så mycket som jag önskar att jag kunde få förklarat, eller åtminstone att folk ska veta. Sanning, hemligheter.. tomhet och drömmar.
Men det går inte. Jag får inte ut det. Och även om jag skulle få ut det, så känns det som att folk skulle ta avstånd mer än de redan gör nu. Midnight rambles? Antagligen. Men det är så jag känner.
Kanske man ska gå till en psykiatriker och få en utvärderad - inskickad till psyket, som vissa ansett kanske vore en bra lösning. Är jag så tokig? Kanske.

Hade kunnat fortsätta i en evigheter, men jag orkar inte. Jag ska slå på en till film och försvinna till en magisk värld som är allt utom den här. Någon som förstår vad jag menar? Aja. Vi ses där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0