Borderline Personality Disorder

Klaggen har vart förbi. Twin Peaks. Girl InteruptedFredrik var förbi. Happy Endings.

Fruktar inför morgondagen, samtidigt som jag välkomnar den med öppna armar. Hur det går, det är komplicerat. Jag går in i mina sista krafter för att orka ut den här månaden som jag ska jobba extra, och hoppas på minimal stress innan hjärtat stannar för gott.
Kommer jobba en jävlig eftermiddagsvecka nu också, så det känns inte så desto mer peppande. Hoppas att någon vill byta skift, but who knows. Kanske är skönt med lite eftermiddag once in a while, för att vara lite mer positiv i mina deprimerande blogginlägg. Ni är så söta som orkar läsa, haha.
Blir ännu en film ikväll, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken. Känner för lite mord, eller zombies.. något med blod alltså. Tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0