blow my brains out

HELVETE. Så mycket snor. There I said it. Helt vansinne. Ska dra till jobbet och se hur länge jag kan överleva, och hoppas intill jävla allting att jag inte måste vara ensam ännu en dag. Börjar bli jävligt leds på den där stressen all day long utan någon OB tillägg (som man annars får när man jobbar ensam på helgen så man orkar jobba.)
Öser te och honung.. chocker.. och det har snöat ute = ännu mer miserabelt liv idag.
Jävlar vad jag gnäller föressten :D Ah. Pessimisten i mig är nog seriöst leds. Men jag är äckligt nära att boka biljetterna till Fiji - försöker bara ta reda på hur man blir medborgare eller hur länge man kan stanna där med visum etc om jag kanske drar ett äventyrsår där istället för en simpel resa.

Titta på den här videon. Jag kom. Första sekunderna in i filmen. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0