weekend prep

Imorgon börjar det.
 
Tre dagar av alkohol ,roligt folk, och öserier. Jag har fortfarande inte hittat nånstans att förfesta hos på fredag, bortsett från mig själv förstås. VARFÖR SKA ALLA FÖRFESTA PÅ LÖRDAG OCH INTE PÅ FREDAG?! assholes.
Iallafall, förfest folk på fredag: KOM IGEN NU.
 
Skönt att inte jobba mer. Så oerhört slut. I huvudet mestadels. Stressen is slowly killing me, eller ska man säga alla ansvarsområden, och det hjälper inte att chefen ringer från södra sverige och gnäller över ingenting.
Jag har läget under kontroll, var allt jag sa. Jag löser det.
yah right, jag drar iväg på ledighet och super. hahahh. Äh, det går bra de här. Så länge jag får göra saker och ting på mitt sätt.
Imorgon blir det att städa under den lediga tiden. Dansa och städa som vanligt alltså. Kommer bli skönt med sovmorgon, städa i lugn och ro, för att sedan slutas med att supa lite granna.
Har också köpt in massa bakiskäk, OLW inkluderat. Färgar också håret just nu, så man är lite söt iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0