the ups and the downs

Sovit helt OK. Dubbla täcken. Mysiga spökdrömmar igen med stora magiska slott.
Steg upp och gjorde fika, sen såg två avsnitt The Vampire Diaries. Om det vore upp till mig hade jag kunnat se alla säsonger på en gång, men hur ska jag då kunna njuta av dom ca två-tre avsnitt per dag om man ser allt på en gång.. Det gör mig sadface. Så jag måste slita mig och stänga av efter två-tre avsnitt.
Snart ska vi och fika hos Louise, och sedan blir det att slösa pengar på lite thaikäk! Underbart. Man måste ju bunkra upp i magen innan man ska ha en Drunken game night igen, eller hur.

Igår var jag glad. Verkligen glad. Och sedan ändrades det. Jag såg en film, och jag som alltid mår som mina känslor säger åt mig efter en film, fick mig att må dåligt. = jag börjar tänka, och jag kan inte sluta. Till slut stängde jag bara av tvn och hoppades på något magiskt, och det fick jag.
Idag så började det bra, men nu är jag nere igen. Hatar att jag ändras konstant. Jag kan aldrig bara vara glad. Även om jag alltid tvingar mig att bli glad, ljuga för mig själv för att jag vet att det är det enda sättet. Jag hatar mitt komplexa sinne. Jag är trött på att tänka. Så trött så att jag söker ut det mörka även om jag vet att det aldrig är lösningen.

den underbara Temple Bar i Dublin där jag hände varje kväll, med mysiga 4-5pints

Kommentarer
Postat av: ami

Huvva! hur känns det nu, börjar du bli friskare? :)

2012-06-02 @ 13:41:26
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Winterdragon

Humörsvängningar suger verkligen. Jag har också sådär att jag aldrig kan slappna av och vara riktigt glad, för jag vet att det förr eller senare kommer att komma en backlash av något slag som får mig att må skräp och bara vilja gräva ner mig i marken. :/

2012-06-03 @ 13:16:32
URL: http://vinterdrake.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0