the rookie becomes the sensei

totalt jävla slut...

en ny person är på jobbet som jag ska lära upp. JAG. Jag kan ju knappt nånting själv men plötsligt fick jag ansvar över allting. Eller ja, det har jag haft ändå sedan mars. Men som att inte allt ansvar redan var nog. Alla ser mig som en gud och kommer med problem och jag vet inte hur jag ska lösa nånting.
Huff. Jag ska hålla mig bakom datorn, thats it. Men nä, jag måste göra allt. Bokningar, telefon, butik och alla övriga problem som kommer tex städa 6 minibussar, fixa fönstret, lära upp folk och en jävla massa mer oförutsägbara saker.

Min hjärna brinner. Alldelens för mycket saker har hänt idag. Jag tar en strejk och slår på Vampire Diaries.


Kommentarer
Postat av: Erkki

Du kan mycket mer än du tror själv, hakan upp och tala dig själv att Du Kan !!!

2012-06-12 @ 22:11:13
Postat av: Yuki

Välkommen till klubben!;) Jag måste säga att du gör fantastiskt jobb!

Svar: Haha, men ingen kan slå dig Yuki! Vill ha min stöttepelare tillbaka! Men tack :) Nånting rätt måste jag ju ändå göra!
Cindy

2012-06-14 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0