no one regrets a life experience

Idag ska jag tidigt till jobbet. Vi har börjat med nya öppningstider, och jag kan äntligen gå ut på stan efter jobbet, för det är fortfarande öppet. Ni anar inte hur mycket jag behövt gå men inte kunnat för jag jobbar 10-18, och på helgen har jag alltid bakis eller peppar inför fest. Såatte, hade tänkt gå på stan idag eller imorgon bara för att jag kan. Jo och kanske köpa mig en ny jacka och väska. Jackan är trots allt sedan jag gick i 8an... väldigt många år sedan.
in other news; Idag ska jag få mig en ny livserfarenhet. Jepp. Jag vet inte alls hur det ska bli, kommer bli, nu eller aldrig etc. Men, ja. Jag ser det som en ny livserfarenhet. Det blir spännande. Eller nått? Nervöst.
 
01:45 - 01:58 .. HAHA
 
 
Denna var helt enkelt bara rolig, och skönt redigerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0