Mini vacation part I

Sitter hos min farmor och farbror. Öl och en massa sipsi. Det blev också att kika på fotbollen. Jag - fotboll - yeah, inte direkt nånting jag brukar göra på en fredag kväll. Men det kan väl vara trevligt det också.
Allt jag tänker på när jag ser fotboll, är när man själv spelade. Eller rättare sagt, blev övertalad att spela så att vi kunde vara med i kuppen-nåntingnånting. Vi kom 2a. Yeah. Enda medaljen jag har.
Sen chillade jag igenom allting med det i tanken, jag har iallafall det. Haha! Yesssss, slacker #1! Thats me allright.
Lite fula oredigerade bilder från idag tänkte jag ladda upp, men det här kassa jävla nya blogg.se systemet verkar inte tillåta mig att ladda saker och ting förutom denna. Jävla uppdateringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0