Kickin' in the festival

Gårdagen var väldigt trevlig! Härlig kväll att kicka in festivalen på. Det var däremot svinkallt, men smarta jag tog på mig en mössa. Fick många kommentarer hur smart jag var att jag gjorde det, medan alla huttrade och var avis.
Drack x antal öl. Lite mer än jag hade planerat, och har en minibakis idag.
Men vi gick ändå hem igår till 23:30 om jag inte minns helt fel. Med en wokad älg i handen <3 ska köpa en sån varje dag.
Men ikväll blir det att kika på Hoffmaestro! Första gången typ ever, som jag planerar att se ett band. Eller ja, jag såg ju trots allt In Flames när de var här, men ändå. Det är en jävla massa år sedan.
Hursomhelst, med det i tanken, delar jag deras pepplåt som jag gillar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0