I became insane with long intervals of non breathing

Först och främst  -  vad fan har hänt med blogg.se?? Den är ju helt jävla insane. Fattar ingenting när man loggar in med en masas konstiga saker överallt. Varför måste saker som redan var bra ändras? Bah!

Iallafall, sov as dåligt. Hjärtklappningar hela natten och lyckades somna efter 2 nångång. Konstiga drömmar. Förvirrad är jag. Jag tror att med mina lungor som inte fungerar som det ska på sistone, tappar jag luft och helt enkelt börjar hallucinera eller nått, haha! Haft svårt att andas sen jag blev sjuk i Irland. Så för lite luft i två-tre veckor eller nått kanske. Mystiska nätter kan det bli iallafall.
Jag uppfattar inte vad Johan säger heller på morgonen. Hör, men förstår inte. Helt borta är jag.

Har duschat, packat, och sen blir det att jobba halvdag. Vi ska kila till Morjärv över helgen. Kommer bli jätte skönt! De verkar ha sommarvärmen där så både bikini och shorts är packat. Jävla sol om den inte är framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0