to get burned

Den här dagen har känts hemsk. På en gång jag for iväg imorse, var det som att min själ försvann. Temoporärt försvunnen. Jag känner mig väldigt trött, leds, orklös, ingen motivation. Jag är inte mig själv.
Jag hade kunnat skriva så mycket idag, känner jag. Men, det är ett ämne som är känsligt och det går inte riktigt att skriva ned riktigt än. Jag börjar känna mig ful. Att inte uppskatta, att jag faktiskt är helt OK. Som att saker och ting inte betyder längre. Man kan lika gärna försvinna.
Jag hoppas bara att jag kan klara resterande... 5 arbetsdagarna, för sedan en kort vila på tre lediga dagar.
Slutade en timma tidigare från jobbet idag. Hade tänkt bara lugna ned mig. Kanske dricka upp min sista KilKenny och njuta av lite vampyr film/serier..
Sammanfattat; den här dagen sög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0