The day I thought would never come - came!

Sista dagen för denna månad - trodde den aldrig skulle ta slut!!!Seriöst. Den här månaden har varit ren tortyr. Folk som laddar upp strand bilder på facebook medan jag sitter på jobbet och sakta tynar bort. Sol bilder, medan i Kiruna är vädret lika dåligt som alltid. TORTYR.Jag kan se ljuset i tunneln igen! Knappt det egentligen, börjar seriöst att tappa mitt sinne. Hur mycket det nu än var kvar av det, men ni kan ju ana hur sjukt allmänt borta jag är. Glömmer saker, tappat bort dagar, sover dåligt, mardrömmar, ångest, hjärtklappningar x massor mer - tror jag gått å dragit på mig en förbannad depression/bränd från jobbet. eller nått. Eller så är jag som normal - som jag alltid varit.  Ett  totalt   jävla   vrak.
in other news - Direkt efter jobbet blir det nya Batman! Åh, så jag längtat. Dra till mig popcorn, en Dr.Pepper och sen bara slacka i biostolen och njuta av det underbara som är just det - Batman.
Det tråkiga är att jag antagligen måste sitta själv. Forever alone. Ingen varken kan eller vill. Johan KANSKE kan haka på, men hans tåg blev försenat så de vette fan. Det är allt eller inget på den fronten.
Men jag ska dit iallafall, med någon eller inte. Det är ett måste. Och som jag längtat så här länge? Nä. Den ska fan ses på bioduken.
 
Bjuder på en oredigerad uglyassmfwhydafuqareyoualiveCindy-bild. Sliten som aldrig förr, men månaden är snart slut så jag är glad ändå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gick på bio själv en gång, det var rätt soft faktiskt :) Go girl! /MIke

Svar: haha, aoo kanske. men jag ska gå iaf. :)
Cindy

2012-07-31 @ 16:14:05
Postat av: Chris

Grrrrrrrrr

2012-07-31 @ 16:43:05
URL: http://ramuay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0