Serenity

Har spekulerat lite planer idag för resa. Det ser bra ut. Väldigt bra ut. Och Johan har sagt att han vill med! Så jag känner mig väldigt lycklig. Jag har någon att resa med, och det råkar vara min bästa vän också.
- om han fortfarande är sugen när man väl ska boka är ju en annan femma.    Men jag åker iallafall iväg. Sitter och räknar budget och hur mycket man kan resa, hur länge, visum etc - men för tillfället ser det väldigt ljust ut och mycket billigare än jag hade tänkt mig. Hittills ser resan ut som följande: Stockholm  -  Los Angeles  -  bila efter västkusten upp till Seattle  -  Hawaii  -  Stockholm. En resa på så länge som möjligt. Hade väl tänkt att budgeten räcker kanske över en månad, en och en halv.
För tillfället kan ju fortfarande allting ändras, men vafan. Allt är öppet för förslag tills biljetten är bokad.
 
Imorgon blir jag ensam på jobbet igen. Kommer jobba 10-18 som vanligt.. huff, det mest irriterande skiftet man kan ha. Speciellt när man måste vara ensam också. Ah well, vad ska man göra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Code mikey

Du mot dina drömmar i USA och jag mot mina i Japan, two epic countries!

2012-07-25 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0