Damn the human ego

Varför är det så skönt att sova när man inte får sova?
Eller ja, det är ju alltid skönt att sova. Jag hade kunnat dö för att få sova. Det där lät fel - men ni fattar vad jag menar. Men tex, man sover på helgen men vaknar ändå ca 8 där i kring. När man jobbar, så stiger man upp kanske en timma före, dvs 7, men man känner sig sjukt mycket tröttare än man gör om man hade vaknat på helgen då man får sova?
Som att huvudet säger "Jag vill sova för att jag inte får sova." Ha det man inte kan få. Jävla ego.
För övrigt beställde jag mig en underbust igår. ÄNTLIGEN. Jag har väntat i ungefär 5-7 år med att beställa en underbust för en enda anledning; De är dyra.
Nu blev jag leds på mig själv och tänkte, ska jag verkligen gå igenom hela min ungdom utan en underbust för att det är dyrt. Det är ju nu jag ska ha den. Så, jag beställde en. Hoppas att den passar däremot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0