ah well, I had to

Köpte mig den här sötisen idag.
 
Johan fick mig att fatta hur mycket grejjer jag egentligen har fyllt i den här datorn. Vore ju synd om den kraschade på grund av det.. så, jag bestämde mig att sluta snåla och köpa mig nånting jag vet kommer till användning. Just den jag hade tänkt mig var mindre, 500GB, men då fick man beställa på långa vägar etc. Blev leds, och blev kär i denna, så aja. Får väl köra på 1TB på en gång då. Och vem kan stå emot en söt lila extern hårddisk!
Håller på att bli sjuk. Gårdagen var en hemsk dag. Men det blev bättre med en glass och en Klaggen. Och en massa Vampire Diaries.
 Har inte så mycket mer att säga. Ska förbi Erik idag en sväng, sen försöka somna. Vilken antagligen inte kommer gå, men iallafall. Here's for tryin'

Kommentarer
Postat av: Chris

Always safe and handy, I have one for 1TB connected to my PS3 for films and another 1.5TB next to my laptop for back up and music!

Svar: well, good for you, you rich son of a bitch! :D
Cindy

2012-07-04 @ 17:06:37
URL: http://ramuay.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0